Tutustu ryhmäliikuntapalveluihimme

 

Ryhmäliikuntatunneille ei tarvitse varata paikkaa etukäteen. Tervetuloa!

 

  

Tuntikuvaukset 

 

LIHASKUNTOTUNNIT

 

BodyPump™

(Les Mills) Koko kehon kattava ja tehokas lihaskuntoharjoitus. Les Mills tunnilla harjoitukset tehdään levytankoa, käsipainoja ja step-penkkiä käyttäen. Painot voit valita oman kuntotason mukaan. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

Lihaskunto

Tehokas ja turvallinen lihaskuntotunti, joka aloitetaan helpolla alkulämmittelyllä ilman askelsarjoja. Lihaskunto-osuudessa käydään läpi vartalon suuria lihasryhmiä ja lihaskuntoliikkeet ovat yksinkertaisia, mutta toistojen ja rytmitysten avulla tunnista saadaan tehokas. Tunti päättyy palauttaviin venytyksiin.

Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 3-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille.

 CXWORX™

Les Mills CXWORX™ on tunti, joka haastaa erityisesti keskivartalosi uudella tavalla. Dynaamisten lihaskuntoliikkeiden avulla vahvistetaan vatsa-, selkä- ja pakaralihaksia. Intensiivisessä 30 minuutin harjoituksessa riittää haastetta niin aloittelijoille kuin huippukuntoisille liikkujille. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

GRIT™ STRENGTH

Lihasvoimaa kehittävä intervalliharjoitus, jossa käytetään harjoitteluvastuksina levytankoa ja painokiekkoja. Musiikki ja liikkeet tarjoavat treenin, joka parantaa hapenottokykyä, lihasvoimaa ja -kestävyyttä. GRIT™ STRENGTH on harjoitus, jonka tulokset huomaat lihaskunnossasi nopeasti.


LIIKKUVAT TUNNIT

 BodyStep™

Les Mills BodyStep on reipas tunti, joka kohottaa tehokkaasti aerobista kuntoa. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan välillä nostaa tai laskea. Tunti koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista liikkeistä. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

BodyJam™

Les Mills BodyJam on energinen tanssitunti, jossa hauskanpito ja hikoileminen ovat pääasia. Tunti koostuu mm. hip hop-, street-, latino- ja jazz–tanssin liikkeistä. Tunti sopii hyvin myös tanssiharrastusta aloitteleville. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

BodyCombat™

Les Mills BodyCombat on kamppailulajeista vaikutteita saanut tunti, joka kehittää tehokkaasti aerobistakuntoa. Tunti sisältää hyppyjä ja sopii edistyneemmälle harrastajalle. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

Syke

Syke tunnilla tehdään helppoa koreografista sarjaa alusta loppuun iloisella fiiliksellä, hyvän musiikin tahdittamana. Jos kaipaat aerobic-kuvioita, niin tämä tunti on sinulle. Syke45 tunti on Syke30 tuntia hieman haastavampi.

 

PEHMEÄT TUNNIT JA KEHONHUOLTO

 

Pilates

Pilates on keskivartalonhallintaa parantava rauhallinen lihaskuntotunti. Tunnilla keskitytään pinnallisten ja syvien keskivartalon lihasten harjoittamiseen sekä tasapainon ja kehon hallinnan parantamiseen. Pilatestunti sopii mainiosti keskivartalon ja lantionseudun lihaksiston vahvistamiseen, liikkuvuuden ja lihastasapainon parantamiseen ja kehoa huoltavaksi tunniksi. Tunti sopii uusille liikkujille, kehoa huoltavaksi tunniksi himotreenaajille.

BodyBalance™

Les Mills BodyBalance pitää sisällään erilaisia kehon ja mielen tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistäviä harjoitteita. Liikkeet ja harjoitukset pohjautuvat mm. joogaan, Tai Chin'in ja Pilates- tekniikkaan. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

Flowjooga

Flow-joogassa hengitys ja liikkeet sidotaan yhtenäisiksi, virtaaviksi asanasarjoiksi. Dynaaminen flowjooga kehittää voimaa, liikkuvuutta ja auttaa rentoutumaan ja kuuntelemaan omaa kehoa. Tunti sopii aiemmin jooganneille.

 

Foamroller 

Foamroller-tunti on ainutlaatuinen kehonhuoltotunti, jonka avulla pystyt huolehtimaan kehosi hyvinvoinnista! Säännöllinen rullailu avaa kireitä lihaksia, sidekudoksia ja kalvoja, helpottaa kehon kiputiloja ja jopa ennaltaehkäisee niitä, sekä lisää liikkuvuutta. Irtonaisilla lihaksilla pystyy myös liikkumaan tehokkaammin, palautuminen on nopeampaa ja loukkaantumisriski on pienempi.

 

Asahi

Asahi on monitasoinen terveysliikuntajärjestelmä, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Liikkeissä koko keho avataan systemaattisesti niskasta nilkkoihin. Liikkeet ovat pehmeitä ja ne tehdään hengityksen kannattelemana. Asahi on fysioterapian kaltainen liikuntamuoto, jossa on myös liikunnallisia elementtejä. Liikkeet on suunniteltu tarkoituksella yksinkertaisiksi, jotta jokainen voisi alkaa harjoittaa niitä heti. Asahiin ei ole osallistumiskynnystä.

Pehmeillä tunneilla liikutaan ilman jalkineita.

 

SISÄPYÖRÄILY

 

Valoisassa ja hyvin ilmastoidussa Sisäpyöräilytilassamme on 30 BODYBIKE-spinningpyörää. Pyörien säätäminen on helppoa ja ajoasennot miellyttäviä.

IISEE Lime (30min)

IISEE Lime on aloittelijalle täydellinen ensikosketus sisäpyöräilyyn ja soveltuu samalla kokeneelle polkijalle palauttavaksi tai lämmitteleväksi harjoitteeksi muun treenin lisäksi.

IISEE Aero (45min)

Tällä keskitason tunnilla kehität tehokkaasti ja tavoitteellisesti kestävyyskuntoasi.

IISEE Focus (55min)

Vauhdikas tunti, jossa hikipisaroilta ei säästy kukaan. Focus-tunnilla jokaisella on mahdollisuus kokeilla omia rajojaan!

Freestyle Spin (45min)

Sykettä kohottava hauska Keijon ohjaama spinning -tunti.

Les Mills Sprint (30 min)

Les Mills Sprint on haastava 30-minuutin kovatehoinen intervallitreeni( HIIT), joka nostaa harjoittelusi tehot aivan uudelle tasolle. Siinä käytetään apuvälineenä sisäpyöräilyyn tarkoitettua pyörää maksimaalisen treenin tekemiseksi.

 

LAPSET JA SENIORIT

Vauvajumppa (45 min)

Äitivauvajumppa on aikuisen ja alle vuoden ikäisen lapsen reipas liikuntatuokio ja hauskaa yhdessäoloa. Aikuisen liikkuessa vauva saa sylissä kokemuksen liikkeen rytmistä ja musiikista.  Tunti sisältää lämmittelyä, lihaskuntoliikkeitä ja venytyksiä.

Kids tunnit (45min)

Kids 1,5-3v. on vanhemman ja lapsen yhteinen jumppahetki.
Kids 4-6v. on lasten oma liikuntatunti, jossa aikuisen läsnäolo ei ole pakollinen. Hauskojen leikkien avulla lapsen koordinaatio, kehonhallinta ja motoriikkaa paranee.

Ikiviikarit

Lihaskunto-tunti on suunniteltu iäkkäämpiä asiakkaitamme ajatellen. Tunnilla tehdään helppo alkulämmittely, jonka jälkeen kehoa vahvistetaan lihaskunto- sekä  tasapainoliikkeillä. Tunti päättyy rauhallisiin, palauttaviin venytyksiin.