Tutustu ryhmäliikuntatunteihimme

 

Ryhmäliikuntatunneille ilmottaudutaan vastaanotossa ennen tunnin alkua.

Ilmottautumisen yhteydessä saat osallistumiskuitin joka annetaan ohjaajalle ennen tunnin alkua.

Tervetuloa!

 

Tuntikuvaukset 

 

LIHASKUNTOTUNNIT

BODYPUMP™

Koko kehon kattava ja tehokas lihaskuntoharjoitus. BODYPUMP tunnilla harjoitukset tehdään levytankoa, -painoja ja step-penkkiä käyttäen. Ohjaaja antaa suosituspainot ennen työosuuksia mutta painot voi valita täysin myös oman kuntotason mukaan. Osaan liikkeistä ohjaaja antaa vaihtoehtoja jos perusversio ei sovellu. Tunti ei sisällä yleensä hyppyjä. Tunnilla (60min) tehdään lämmittelyn jälkeen kahdeksan lihaskunto-osiota ja lopuksi venyttely. Tunti soveltuu myös raskaana oleville.

Lihaskunto

Tehokas ja turvallinen lihaskuntotunti, joka aloitetaan helpolla alkulämmittelyllä ilman askelsarjoja. Lihaskunto-osuudessa käydään läpi vartalon suuria lihasryhmiä ja lihaskuntoliikkeet ovat yksinkertaisia, mutta toistojen ja rytmitysten avulla tunnista saadaan tehokas. Tunti päättyy palauttaviin venytyksiin.

Kahvakuula

Tunnilla käytetään välineenä 3-20 kg kahvakuulia. Kahvakuulatunnilla treenaat yhden lihaksen sijasta useaa lihasryhmää kerralla! Tunti koostuu lämmittelystä, tekniikkaharjoitteista ja liikepattereista. Tunti on tehokas, mutta se ei sisällä askellusta tai koreografiaa. Tunti sopii erinomaisesti jo aikaisemmin lihaskuntoharjoittelua harrastaneille.

CXWORX™

CXWORX™ on tunti (30min), joka haastaa keskivartalosi uudella tavalla. Personal Trainereiden kehittämä tunti sisältää dynaamisia ja staattisia lihaskunto-, tasapaino- ja lihashallintaliikkeitä. Tunnilla käytetään välineenä kahvallista vastuskuminauhaa. Lisähaastetta liikkeille saadaan lisäämällä levypaino mukaan osaan liikkeistä. Liikkeet tehdään musiikin tahtiin. Tunnilla ei tehdä hyppyjä. Osa liikkeitä tehdään lattialla polvien ja/tai kyynärpäiden varassa. Tunnin korografia ja musiikki vaihtuvat 3 kuukauden välein. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

 

LESMILLS GRIT™ STRENGTH

Raskas 30 minuutin HIIT-harjoitus (High Intensity Interval Training). Välineinä käytetään levytankoa ja -painoa. Osa liikkeistä tehdään kehonpainoharjoitteluna. Tunti sisältää paljon hyppyjä mutta on mahdollista tehdä myös ilman niitä.  Tunnin aikana vuorottelevat korkealla sykkeellä tehtävät työosuudet ja lepo. Tunti ei sisällä koreografiaa ja liikkeet tehdään omaan tahtiin ohjaajan määräämän ajanjakson sisällä. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

Terveselkä

Terveselkä on rangan ja keskivartalon liikkuvuutta ja voimaa lisäävä tunti. Alkulämmittely tehdään jumppakepin avulla, ja lihaskuntoliikkeet käyttäen kevyitä käsipainoja ja oman kehon vastusta. Tunti sopii kaikille, myös selkä- tai nivelongelmista kärsiville.


LIIKKUVAT TUNNIT

BODYSTEP™

BODYSTEP on nopeatempoinen aerobista kuntoa kehittävä tunti. Tunnilla askelletaan laudalle, jonka korkeutta voidaan välillä nostaa tai laskea. Tunti koostuu yksinkertaisista ja tehokkaista liikkeistä jotka tehdään musiikin tahtiin. Tunti sisältää hyppyjä mutta on mahdollista tehdä myös ilman niitä. Musiikki ja koreografia vaihtuvat 3 kuukauden välein. Tunti soveltuu raskaana oleville.

BODYJAM™

BODYJAM on energinen tanssitunti, jossa hauskanpito ja hikoileminen ovat pääasia. Tunti koostuu mm. hip hop-, street-, latino- ja jazz–tanssin liikkeistä. Tunti sopii hyvin myös tanssiharrastusta aloitteleville. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

BODYCOMBAT™

BODYCOMBAT on kamppailulajeista vaikutteita saanut tunti, joka kehittää tehokkaasti aerobistakuntoa. Tunti sisältää hyppyjä ja sopii edistyneemmälle harrastajalle. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

Syke

Syke tunnilla tehdään helppoa koreografista sarjaa alusta loppuun iloisella fiiliksellä, hyvän musiikin tahdittamana. Jos kaipaat aerobic-kuvioita, niin tämä tunti on sinulle. Syke45 tunti on Syke30 tuntia hieman haastavampi.

Lavis

Uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella.

 

PEHMEÄT TUNNIT JA KEHONHUOLTO

Pilates

Pilates on keskivartalonhallintaa parantava rauhallinen lihaskuntotunti. Tunnilla keskitytään pinnallisten ja syvien keskivartalon lihasten harjoittamiseen sekä tasapainon ja kehon hallinnan parantamiseen. Pilatestunti sopii mainiosti keskivartalon ja lantionseudun lihaksiston vahvistamiseen, liikkuvuuden ja lihastasapainon parantamiseen ja kehoa huoltavaksi tunniksi. Tunti sopii uusille liikkujille, kehoa huoltavaksi tunniksi himotreenaajille.

BODYBALANCE™

BODYBALANCE pitää sisällään erilaisia kehon ja mielen tasapainoa, voimaa, liikkuvuutta ja rentoutumista sekä keskittymiskykyä edistäviä harjoitteita. Liikkeet ja harjoitukset pohjautuvat mm. joogaan, Tai Chin'in ja Pilates- tekniikkaan. Ohjelma vaihtuu kolmen kuukauden välein.

Flowjooga

Flowjoogassa hengitys ja liikkeet sidotaan yhtenäisiksi, virtaaviksi asanasarjoiksi. Dynaaminen flowjooga kehittää voimaa, liikkuvuutta ja auttaa rentoutumaan ja kuuntelemaan omaa kehoa.

 

Asahi

Asahi on monitasoinen terveysliikuntajärjestelmä, jossa yhdistyvät sekä itämaisen että länsimaisen terveysliikunnan parhaat perinteet. Liikkeissä koko keho avataan systemaattisesti niskasta nilkkoihin. Liikkeet ovat pehmeitä ja ne tehdään hengityksen kannattelemana. Asahi on fysioterapian kaltainen liikuntamuoto, jossa on myös liikunnallisia elementtejä. Liikkeet on suunniteltu tarkoituksella yksinkertaisiksi, jotta jokainen voisi alkaa harjoittaa niitä heti. Asahiin ei ole osallistumiskynnystä.

Pehmeillä tunneilla liikutaan ilman jalkineita.

 

SISÄPYÖRÄILY

Valoisassa ja hyvin ilmastoidussa Sisäpyöräilytilassamme on 30 BODYBIKE-spinningpyörää. Pyörien säätäminen on helppoa ja ajoasennot miellyttäviä.

IISEE Lime (30min)

IISEE Lime on aloittelijalle täydellinen ensikosketus sisäpyöräilyyn ja soveltuu samalla kokeneelle polkijalle palauttavaksi tai lämmitteleväksi harjoitteeksi muun treenin lisäksi.

IISEE Aero (45min)

Tällä keskitason tunnilla kehität tehokkaasti ja tavoitteellisesti kestävyyskuntoasi.

IISEE Focus (55min)

Vauhdikas tunti, jossa hikipisaroilta ei säästy kukaan. Focus-tunnilla jokaisella on mahdollisuus kokeilla omia rajojaan!

Spinning (45min)

Sykettä kohottava hauska Keijon ohjaama spinning -tunti.

Spinning (75min)

Raskain sisäpyöräilytuntimme.  Nopeaa ja raskasta polkemista energisen musiikin tahdissa.

 

LAPSET JA SENIORIT

Vauvajumppa (45 min)

Äitivauvajumppa on aikuisen ja alle vuoden ikäisen lapsen reipas liikuntatuokio ja hauskaa yhdessäoloa. Aikuisen liikkuessa vauva saa sylissä kokemuksen liikkeen rytmistä ja musiikista.  Tunti sisältää lämmittelyä, lihaskuntoliikkeitä ja venytyksiä.

Lastentunnit (45min)

Lastentunti 1,5-3v. on vanhemman ja lapsen yhteinen jumppahetki.
Lastentunti 4-6v. on lasten oma liikuntatunti, jossa aikuisen läsnäolo ei ole pakollinen. Hauskojen leikkien avulla lapsen koordinaatio, kehonhallinta ja motoriikkaa paranee.

Ikiviikarit

Lihaskunto-tunti on suunniteltu iäkkäämpiä asiakkaitamme ajatellen. Tunnilla tehdään helppo alkulämmittely, jonka jälkeen kehoa vahvistetaan lihaskunto- sekä  tasapainoliikkeillä. Tunti päättyy rauhallisiin, palauttaviin venytyksiin.