Uutiset

Sijaiset ja muutokset tunneissa

Päivitämme listaa mahdollisimman nopeasti ja usein. Kaikille tunneille ei aina välttämättä löydy sijaista, joten joitain tunteja voidaan joutua korvaamaan muilla tunneilla.

Ryhmäliikunta-aikataulu

 

Perjantain virtuaali kahvakuula-tunti on aikaistettu alkamaan klo 16:20.

Tiistain klo 18:00 Lihaskunto-tunnin pituus on nyt 40 min 10.10. alkaen.

Maanantain klo 18:25 Lavis-tunti on nyt 60 min ma 23.10. alkaen.

Maanantain klo 19:00 Lihaskuntotunti on peruttu pidennetyn Lavis-tunnin takia ma 23.10. alkaen.

 

 

 

 

 

 

 

 

15.10.2017 19:282 päivää sitten

LAURAN PEPPU -RYHMÄ STARTTAA SU 21.10.!

LAURAN PEPPU -RYHMÄ STARTTAA SU 21.10.!

Suomi 100 vuotta juhlavuoden kunniaksi treenataan Liikkarilla 100 pinnan pakarat! Kokenut ryhmäliikuntaohjaaja ja mm. Super Booty -tunnin kehittäjä Laura Peltovuori on koonnut parhaimmat liikkeet salilta ja ryhmäliikunnasta muodokkaiden pakaroiden työstöön.

KUUDEN VIIKON VALMENNUKSEN HINTA NYT VAIN 99 €!

Valmennus sisältää:
- yhteistreenit kerran viikossa sunnuntaisin klo 16.30- 17.30
- kirjallinen harjoitusohjelma
- henkilökohtainen tapaaminen Lauran kanssa

Ilmoittaudu mukaan: laura.peltovuori@liiku.net.

Ryhmä toteutuu jos osallistujia on kahdeksan.

05.10.2017 16:2412 päivää sitten

LOKAKUUN PERSONAL TRAINER VALMENNUSKAMPANJA!

LOKAKUUN PERSONAL TRAINER VALMENNUSKAMPANJA!

InBody kehonkoostumusmittaus ja tulkinta (arvo 39€)
Lihaskuntotestit (arvo 65€)
Neljä (4) yhteistreeniä Personal Trainerin kanssa
Eli yhteensä viisi (5) tapaamista henkilökohtaisen valmentajan kanssa.

NYT vain 439€! (paketin arvo 544€)

Kysy lisää tarjouksesta ja personal trainer palveluistamme: joonas.mahonen@liiku.net tai 09-6829120

Kaikkien lokakuussa personal trainer valmennuspakettien ostajien kesken arvotaan Nutramino-treenikassi sisältöineen.

05.10.2017 10:4312 päivää sitten

Lastenhuoneessa hoitaja paikalla lokakuussa nyt myös aamupäivisin!

Liikkarin lastenhuoneessa valvoja paikalla nyt lokakuussa myös aamupäivisin maanantaina ja torstaina 9.00-12.00!

Tervetuloa!

05.10.2017 09:5712 päivää sitten

Liikkarin uusi Joustoasiakkuus!

Nyt voit treenata Liikkarilla myös uudella Joustoasiakkuudella!

Joustosopimus ei sido sinua pitkäksi määräajaksi vaan se on voimassa toistaiseksi.

Jos kiinnostuit tai haluat kuulla lisää Joustoasiakkuudesta voit lähettää meille yhteydenottopyynnön tai tilata itsellesi kokeiluviikon oheisesta linkistä lomakkeella:   

 YHTEYDENOTTO TAI TILAA VIIKON TREENIPASSI

 

28.09.2017 13:1419 päivää sitten

Lavis-lavatanssijumppa®

Lauttasaaren Liikuntakeskuksella on syyskaudella alkanut uusi ryhmäliikuntatunti!

Lavis-lavatanssijumppa® on uusi hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon.
Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille.
Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba.
Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. 

Tunnit ovat 

maanantaisin klo 18:25 (30 min)

tiistaisin klo 18:45 (45min)

perjantaisin klo 10:00 (45min)

lavis.fi

 

24.09.2017 19:3123 päivää sitten

Nyt asiakkailla mahdollisuus osallistua ryhmäliikuntatunnille juuri silloin kun oma aikataulu siihen antaa mahdollisuuden!

Liikkarin asiakkailla on nyt mahdollisuus osallistua ryhmäliikuntatunnille juuri silloin kun oma aikataulu siihen antaa mahdollisuuden.

Uuden järjestelmämme avulla, aina kun ryhmäliikuntasali on vapaana, asiakas voi itse valita kosketusnäytöstä haluamansa virtuaalitunnin jolloin tunti lähtee automaattisesti pyörimään.

Käytettävissä kosketusnäytöllä ovat muun muassa LesMills virtuaalitunnit sekä CMS-virtuaalitunnit jotka löytyvät myös ryhmäliikunnan aikataulustamme.

Kaikki rohkeasti kokeilemaan!

 

17.09.2017 23:531 kuukausi sitten

Syyskauden Ryhmäliikunta-aikataulu

Syyskauden ryhmäliikunta-aikataulu on ilmestynyt!

Kesäkauden aikataulu on voimassa su 3.9. asti ja syyskauden aikataulu astuu voimaan ma 4.9.

Ryhmäliikunta-aikataulu 

(Klikkaa ylläolevasta linkistä ja aikataulu avautuu uuteen selainikkunaan.)

Painettu versio tulee elokuun loppupuolella jakoon.

Tervetuloa treenaamaan!

 

03.08.2017 22:392 kuukautta sitten

Lauttasaaren Liikuntakeskus on nyt myös CMS-kuntoklubi!

Lauttasaaren Liikuntakeskus on nyt myös CMS-kuntoklubi!

Asiakkaanamme voit nyt hyödyntää CMS-Travelpass -korttia.

Travelpass -kortilla voit käyttää CMS- kuntoklubiketjun jäsensaleja ilman lisäveloitusta. Käytössäsi on satoja korkeatasoisia CMS-kuntoklubeja ympäri maailman. Kortilla voi vierailla muilla CMS klubeilla oman talousalueen ulkopuolella. Kortti on tarkoitettu matkailijoille satunnaiseen käyttöön.

Muista pyytää kotiklubilta leima korttiin ennen matkalle lähtöä. Kortti on voimassa 30 pv leimauksesta.

Katso lisätietoa Travelpass-kortista linkistä:http://www.cmsclub.fi/travelpass/

 

05.02.2016 17:161 vuosi sitten

«««««««»»»»»»»